Saturday, 24 May 2014

sniadanko

Witam Was cieplutko w ten ulewny weekend :D
Jak u mnie leje to zapewne u Was akurat swieci slonko, tak ostanio zauwazylam przegladajac Wasze blogi :P
Do rzeczy
Sniadan zwykle nie jadam a jesli juz mi sie zdarzy to sa to albo tosty z maslem (solonym) albo platki/musli
Dopadlam ostarnio w sklepie jedne z moich ulubionych platkow:


No i sie okazalo, ze przy zakupie 3 opakowan (kilka roznych do wyboru) jest torba plazowa gratis


Mysle sobie akurat mialam kupic torbe w tym stylu wiec zaopatrzylam sie w 3 op platkow :)

Za stronie internetowej trzeba bylo wpisac kody z opakowan itd wiec wypelniam podekscytowana, ze zaraz dostane torbe a tu zonk.... dostawa w ciagu 90 dni... A moj maz od razu haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa to akurat bedziesz miala po wakacjach - alez mnie podbudowal...
no nic troche sobie widac poczekam

poki co mam platki :)


Bardzo mi smakuja, nie sa ani za slodke ani znowu nie takie bezsmakowe jak owsianka


No i maja suszone owoce :)
Do suszonych truskawek juz sie przyzwyczailam ale suszone maliny nadal mnie zadziwiaja :)


Tak wiec platki polecam jak najbardziej, oferty z torba plazowa nie za bardzo :)
Mam tylko nadzieje, ze jak juz sie jej w koncu doczekam to nie okaze sie beznadziejna :D

Pozdrawiam

agnieszka

4 comments:

  1. kochana nie wiem czy jesz wedgesy. też jest promocja i za dwa kody dostajesz miskę.
    tutaj masz szczegóły:
    http://www.mccain.co.uk/summerofsharing/free-bowl/
    polecam, bo miska jest konkretna i przychodzi do 30 kilku dni :) i jest dość duża :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe wlasnie parzylam na te miski, fajne :) ale musze sie starac nie skusic bo jestem na diecie i nie jem ziemniakow :P a przynajmniej sie staram hihi

      Delete
  2. JA TEŻ NIE!!! (na diecie jestem całe życie) ale na szczęście moje dziecko je lubi chociaż za często też nie chce go tym karmić

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda tylko, ze te kilogramy jakos speciajnie nie chca spadac:P przynajmniej u mnie

      Delete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)