Wednesday, 28 May 2014

narzuta

Witam Was cieplutko :)

Jakos ostatnio ciagle cos mi wpada w rece hehe 
Tym razem robiac zakupy w supermarkecie przeszlam obok polki z wyprzedaza. Rzadko tamtedy przechodze wiec moze i dlatego wczesniej nic tam nie znalazlam. Nie bylo za wiele rzeczy, jakies dywany, ramki na zdjecia i pare innych dupereli. Lezala sobie rowniez ta oto narzuta


Cena £2.50 wiec mega tanio.
Jakos specjalnie nie jest mi potrzebna jako narzuta, bardziej mysle o niej jako o milym kocyku.
Czasem ogladajac film lubie sie opatulic czyms milutkim :)
Zwlaszcza, ze sofa jest skorzana i czasem po prostu siedzac na niej jest mi zimno


Jak tylko zaczelam robic zdjecia, moj krolik od razu musial przyjsc, zobaczyc co sie dzieje no i cos mi sie wydaje, ze bardzo te narzute polubil - wlasnie sobie spi do niej przytulony - szkoda, ze jest juz ciemno bo bym mu zrobila zdjecie :) niestety moj telefon takim warunkom oswietlenia (a w zasadzie jego braku) nie podola a w aparacie padly baterie :/ no nic nastepnym razem :)


Dobranoc :)

A



4 comments:

  1. ja też mam skórzaną kanape i w tyłek trochę zimno w zimowe wieczory dlatego robię teraz taki kocyk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. robisz? wow! :) no to mam nadzieje,ze pokarzesz :)

      Delete
    2. tak, ale to trochę potrwa, bo dopiero w połowie jestem a tworze już od jakiegos czasu

      Delete
    3. czekam z niecierpliwoscia :D

      Delete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)