Sunday, 25 May 2014

dodatki do lazienki, part 2

Kolorystyka lazienki juz prawie calkiem odmieniona :)
Dzis, zupelnie przypadkowo, udalo mi sie kupic kolejny dodatek - recznik do rak
Reczniki u mnie raczej sa we wszystkich mozliwych kolorach a jednak takiego piaskowego, pasujace do nowych dodatkow nie mialam. Szukajac prezentu dla kolezanki dotarlam do tk maxx'a. Prezentu nie kupilam za to w rece wpadl mi recznik 


Raczej nie zdaza mi sie kupowac markowych rzeczy wiec na metke zwykle nie zwracam szczegolnej uwagi. Te zobaczylam dopiero przy kasie :P
Patrzac na cene zwrocilam tylko uwage, ze jest z £20 na £4.99 wiec wychodzi na to samo co jakbym kupila w tesco. Spodobalo mi sie, ze recznik jest bardzo przyjemny w dotyku no i ma wzorek


Pasuje do dodatkow

 

U mnie tak to zwykle bywa, ze jak chce kupic cos konkretnego to nie moge znalezc a jak nie szukam to zawsze cos ciekawet wpadnie mi w rece :)


Ostatnio coraz wiecej fajnych rzeczy znajduje w tk maxx'ie 
ciekawe co jeszcze tam kupie :P





4 comments:

  1. jestem "metkarą" więc pewnie wykupiłabym ten sklep z ręczników :)

    kochana jak lubisz "okazje" to jedź na car boot, tam dopiero można dorwać perełki :)

    ReplyDelete
  2. sprobuj moze jeszcze sa :)
    na car boocie bywam ale u nas jest na lace i ja ciagle zalewa no a kaloszy jeszcze jakims cudem nie posiadam, chociaz za kazdym razem jak leje obiecuje sobie, ze nabede :P

    ReplyDelete
  3. ja kupiłam huntery i od października do marca to moje najczęściej ubierane buty!!!! w UK bez kaloszy ani rusz!!!! POLECAM :)

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)