Monday, 26 May 2014

czekolada na goraco

Ostatnio chodzila za mna czekolada na goraco. No i dzis bedac w sklepie mysle sobie no tyle za mna chodzi to musze sie skusic :) Chyba juz mega dawno nie kupowalam czekolady bo jak dorarlam do polki to chyba z 15 minut sie zdecydowac nie moglam - tyle rodzajow i smakow to ja sie nie spodziewalam!
Promocja na wiekszosc - 2 w cenie 1 wiec wybieralam i zmienialam zdanie i tak w kolko az padlo na te oto dwie

Od razu jak przyszlam musialam wyprobowac hehe
Moj maz zazyczyl sobie te po prawej a ja postawilam na karmel :)


Czekolada jak i kawa, najlepsza jak z piana :)


Tu niezbyt wiele piany bo moj maz stwierdzil, ze ma ochote na goraca czekolade a nie czekoladowa piane :P


Ale odrobine pianki musialam dodac hehe


No a to moja karmelowa - pol czekolada pol pianka :)

 

Czekolada karmelowa wyszla duzo jasniejsza ale to rowniez dlatego, ze na wierzchu to praktycznie sama piana z mleka :)


Wg przepisu powinnam dac 4 czubate luzeczki na kubek. Dalam 2 a i tak wydawala mi sie byc bardzo slodka - nastepnym razem dam jeszcze mniej

Musze przyznac, ze poza tradycyjna czekolda na goraco nie mialam okazji wypic zadnej innej a tu tyle smakow! Karmelowa bardzo mi przypadla do gustu. Ciekawa jestem jak smakuje biala czekolada bo i nad taka sie zastanawialam. Byly rowniez mietowe, orzechowe, o smaku maltesers a nawet delicji, dietetyczne i nie - dla kazdego cos by sie znalazlo :)

Nastepnym razem wyprobuje na zimno :)



3 comments:

  1. ale wybór :) takich nawet nie widziałam u nas :) choć ja uwielbiam klasyczną, ciemną i mocną z pianką, a czasem i bitą śmietanką :)
    Kochana tez tego tła bardzo ciężko się czyta :( wręcz trzeba sobie podświetlać, żeby zobaczyć tekst

    ReplyDelete
    Replies
    1. a teraz już normalnie wszystko :))

      Delete
    2. hmmm nad tlem pomysle choc przyznam, ze na moim laptopie wszystko widac :) co do czekolady to mozemy cos w tej sprawie pomyslec :) daj tylko znac jaki smak by wchodzil w gre :)

      Delete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)