Tuesday, 3 September 2013

Giveaway :)

Tak sobie pomyslalam, ze przydaloby sie powitalne giveaway :)
Co Wy na to?

 
Przygotowalam dla Was 3 gazetki pelne inspiracji :)
Jeszcze sie nie zdecydowalam czy wszystkie 3 poleca do jednej osoby czy szczesliwcow bedzie 2 a moze nawet 3.
 
 
Zasady
 
1. Zostaw komentarz pod tym postem z checia uczestnictwa w zabawie
2. Umiesc podlinkowany banerek w pasku bocznym swojego bloga
3. Dodaj moj blog do obserwowanych
 
 
 
 
Zapisy do niedzieli 10.11.13
Zabawa dla osob mieszkajacych w Europie :)
 
 
 
Troszke wiecej o tym co jest do zdobycia:
 
1.  Homes & Gardens; October 2013; 202 strony
 
 
2. Dream kitchens + Dream Bathrooms; gazetka dwustronna - z jednej strony inspiracje kuchenne z drugiej pomysly na lazienke; 76 stron
 
 
 
3. wallpaper direct, gazetka z nietypowymi tapetami; 62 strony
 
 
 
Bardzo mozliwe, ze dorzuce cos zrobioneg wlasnorecznie,  moze to beda kolczyki albo bransoletka - poczekamy zobaczymy :)

Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieje, ze ktos chetny sie znajdzie na przygarniecie cukieraskow :)
 
Agnieszka
 

19 comments:

  1. Witaj, dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia w losowaniu!
    Fantastyczne candy przygotowałaś więc ustawiam się w kolejce!
    Serdecznie pozdrawiam!
    Bulma

    ReplyDelete
  2. Ja bardzo chętnie ustawię się w kolejce :) w przyszłym roku będę urządzać swoje gniazdko także każda pomoc mile widziana :) liczę na szczęście w losowaniu.
    pozdrawiam cieplutko :)
    www.koralikpokoraliku.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ustawiam się, bardzo lubię takie gazetki, dzięki za wizytę u mnie :)

    ReplyDelete
  4. Świetne candy - gazetki uwielbiam takie, to z chęcią przygarnę choćby jedną :)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję Ci za udział w mojej zabawie i zaproszenie do siebie :) Przyjemnie tu i nastrojowo :) Z przyjemnością dołączę do kolejki :)
    Pozdrowionka,Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. chętnie przeglądnę te gazetki :)
    mam fioła na punkcie kupowania wnętrzarskich pism :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  7. O to ja też się zgłoszę :)
    http://aalicellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam przeglądać magazyny wnętrzarskie i szukać inspiracji. Teraz jestem w fazie myślenia nad kuchnią i baardzo trzymam kciuki by choć tą gazetkę "Dream kitchens" udało się wylosować :)
    Zgłaszam się więc do zabawy :)
    Obserwuje jako: Iwona K
    Baner u mnie na blogu: http://ivi-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    ReplyDelete
  9. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: z miłości do słodkości
    baner: http://bitofeuphoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. zgłaszam się
    obserwuje paradoxa raz
    baner paradoxaraz.blogspot.com
    email iwonab53@gmail.com

    ReplyDelete
  11. chętnie wezmę udział w zabawie!

    ReplyDelete
  12. Idealne nagrody na długie jesienne wieczory :) zatem zapisuję się i ja! Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  13. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  14. Biorę udział :). Świetne candy!
    kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. O, ale mi się trafiło :) mama ostatnio non stop mówi o przerobieniu kuchni, taka gazetka byłaby świetnym prezentem dla nas obu! Zapisuję się szybciutko i życzę powodzenia w rozwoju bloga :)
    banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka

    ReplyDelete
  16. mam nadzieję że zdążyłam! :) baner na www.zapach-deszczu.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Dziękuję za zaproszenie, istne skarby dla osoby, która nie wie jak urządzić dom i ciągle coś przekłada i przesuwa:))
    ustawiam się i czekam, czekam ...
    :)))))

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)